close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

דגשים לבחירת רכב טויוטה מסוכנות משנה בארץ

מערכת שורשיז אדר, תשעח04/03/2018

בשעה שמחפשים רכב חדש, מומלץ לפנות לסוכנות מוכרת ובעלת מוניטין. במידה ואתם מביעים עניין ברכב של חברת טויוטה, מקום טוב להתחיל בו את החיפוש אחר רכב מתאים יהיה סוכנות משנה

תגיות:
מלבד העובדה שזה המקום בו מוצג מגוון רחב של רכבים ואפשרויות, זה גם המקום שבו ניתן לסמוך על אמינות ושירות. בטרם נכנסים אל הסוכנות, כדאי להכיר כמה דגשים לבחירת רכב טויוטה. באופן זה, קל יהיה להישאר ממוקדים ובסופו של דבר, לצאת מצוידים בדגם המתאים ביותר.

הרכב למשפחות גדולות
מטבע הדברים, רבים בציבור מחפשים רכב טויוטה מדגם גדול. דגם כזה שיתאים למשפחה ברוכת ילדים. חברת טויוטה הידועה אכן מייצרת לצד רכבים קטנים יחסית גם רכבים גדולים שיתאימו מאוד למשפחות גדולות. כאשר אתם מגיעים לסוכנות משנה, כדאי להתמקד בדגמים כגון ורסו או לנד קרוזר.

לנד קרוזר הינו רכב מיוחד שמתאים לנסיעה גם בדרכים בלתי סלולות. ישנם כאלה שמכנים אותו "רכב שטח" ומייעדים אותו לטיולים אולם בשל גודלו והעובדה שהוא מרווח מאוד מבפנים ניתן לייעד אותו ללא קושי גם לצורכי המשפחה המורחבת. במידה ורוצים אפשרות אחרת, המוצעת במחיר נוח יותר, רכב טויוטה מסוג ורסו יהיה פתרון יוצא מן הכלל.

דגם ורסו נקרא גם מיני ואן. זהו רכב משפחתי שמתאים להסעת 7 אנשים (וגם יותר כאשר מדובר בהסעה של ילדים, ולא מבוגרים). כפי שמפרסמת חברת טויוטה, הושקעה מחשבה רבה בייצור רכב גמיש, שיתאים מאוד לצרכים משפחתיים. למשל, ניתן לכוון ולהתאים את כסאות הנוסעים באופן הרבה יותר מתוחכם מכפי שמקובל ברכבים אחרים.

רכבים מוזלים במחירים מפתיעים
יתרון חשוב שמצוי ברכישה של רכב טויוטה בסוכנות משנה מצוי לא רק במגוון הדגמים, שיכולים להתאים גם למשפחות צעירות וגם למשפחות ברוכות ילדים. גם מבחינת עלויות ומחירים, ניתן להצביע על יתרון ועל דגש מיוחד. בחלק מהסוכנויות ניתן למצוא לא רק אפשרויות לרכישת רכב חדש במחיר מלא אלא גם רכבים מיד שניה, במחירים מפתיעים.

אך למה חשוב לשים לב בעניין זה? חשוב מאוד להקפיד על כך כי סוכנות המשנה תקדים לבצע בדיקה מקיפה של הרכב המועדף (בין אם זהו דגם הורסו הגדול או אחד הדגמים הקטנים יותר כגון יאריס). כאשר מציעים רכב מיד שניה שהינו די חדש, כלומר לא השתמשו בו יותר מ-3 או 5 שנים לכל היותר), זהו סימן טוב למדי. סימן חשוב נוסף הינו כאשר הסוכנות מחזיקים בספר הטיפולים של הרכב וגם מעניקים אחריות מקיפה, למרות שלא מדובר ברכב חדש (כפי שמקובל).

התנסות ותנאי מימון
אם יש כמה דגמים שיכולים להתאים לשימושכם ואינם בטוחים כיצד להחליט, ניתן לבקש נסיעת התנסות. נסיעת התנסות יכולה לעזור בקבלת החלטה ובאותה הזדמנות כדאי בהחלט לברר האם יש מבצעים, הנחות או תנאי מימון מיוחדים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה